Friday, August 2, 2013

To Watch -lista

Minulla on lista sarjoista, jotka minun pitäisi joko katsoa läpi tai katsoa loppuun/ siihen asti, mitä siitä on ilmestynyt. Vuoden sisään on tullut kahlattua Täykkärit, Tehis, Kosto, Olipa kerran, Kelmien kerho, Lost ja Gossip Girl nyt ainakin, mutta onneksi maailmasta ei sarjat lopu kesken. Tässä nyt tämänhetkinen lista sekalaisessa järjestyksessä:

Office: suositeltiin minulle, tietääkseni melko kuuluisa ja tykätty komediasarja, mutta kausia on ilmestynyt niin paljon jo etten ihan heti ota näin isoa projektia työn alle.

Breaking Bad: myös suositeltu, mitä olen nopeita selostuksia lukenut niin voisi olla ihan jännä, mutta tätäkin on tehty jo viisi tuottaria.

Parks ans Recreation: tämäkin suosittelujen perusteella listalla, komediaa, tästäkin viisi tuottaria ulkona, joten saa odottaa.

Koko totuus: Maikkari alkoi näyttää tätä nyt kesällä, mutta en jaksanut/ehtinyt alkaa seuraamaan. Sarja lakkautettiin Jenkeissä 13 jakson jälkeen, mutta koska pääosassa on vanha Tehis-suosikkini Maura Tierney, olisin kiinnostunut joskus vilkaisemaan sarjaa.

Good Wife: Neloselta on kestänyt ikuisuus jatkaa sarjan näyttämistä (minä ja yksi kaverini ollaan kihistelty sitä jo varmaan vuosi tai pari), joten pakko varmaan omaan tahtiin katsoa. Sarja on henkilöiltään loistava, mutta jotenkin Nelonen on sorsinut tätä, pätkinyt tuottareita ja infonnut huonosti ja vaikka mitä muuta ikävää (tähän väliin voisin sanoa muutaman sanasen eri kanavien nettisivuista, Nelosen ja Subin sivuilta on turha edes yrittää löytää kunnon infoa mistään ohjelmista ja Maikkarikin mennyt huonompaan suuntaan). Plussana tälle sarjalle Maura Tierney vierailee parissa jaksossa.

Game of Thrones: tämä minua kiinnostaa tällä hetkellä ehkä eniten, mutta tahdon lukea kirjat ennen kuin alan katsomaan tätä (luen aina kirjan ennen kuin katson leffan, koska tahdon pitää lukukokemuksen tuoreena), joten ihan heti en pääse tämän kimppuun, kun menen vasta toisessa kirjassa.

Robin Hood: Yle pyöritti joskus tämän kakkoskautta jatkuvasti, mutta ykköstä jouduin katsomaan netistä, enkä jostain syystä koskaan päässy loppuun asti. Sarjasta on kolmaskin kausi, mutta koska Marian kuoli kakkoskauden lopussa, en välttämättä edes tahdo katsoa kolmosta. Ykkönen pitäisi katsoa loppuun.

Merlin: seurasin tämän ykkös- ja kakkoskaudet Subilta, mutta sitten into lopahti (lähinnä koska joka näyttelijässä jokin häiritsi minua ja "erikoistehosteet" ovat suoraan sanottuna heikkoja). Jos joskus jaksaisin, voisin tämänkin kahlata läpi.

How I met your mother: tosi monet ovat kehuneet tätä, ja olen joskus saattanut osua telkkarin ääreen kun tämä on tullut, mutten koskaan alkanut seuraamaan. Ne pätkät mitä olen nähnyt eivät ole vakuuttaneet, mutta aion antaa tälle mahdollisuuden joskus hamassa tulevaisuudessa.

No comments:

Post a Comment